Naki-chan 2010.09.02. 11:29

MMORPG

Üdv!

Pár évvel ezelött megismerkedtem a Lineage2 nevű mmorpg típusú játékkal, és nagyon megszerettem. Kisebb-nagyobb szünetekkel sokat játszottam vele, de köbö 2 éven abbahagytam. Nem mintha meguntam volna, csak féltem a laptopom tartalmát, és hiába írom ki a cuccokat dvd-re, akkor sem törlöm le... szóval nincs Lineage2-őm, meg hozzá helyem se nagyon. Viszont egik barátosném mutatott egy kisebb kaliberű gamet, a Battle of the Immortals-t, ami természetesen már felfért a gépemre. Most ezzel próbálkozok kezdeni valamit, de sok mindent nem tudok még. Pölö azt sem, hogy honnan szerezhetnék staffhoz valami stamps-t, mert azt kéri fizetőeszköznek. Per pill hiába máguskodom staff nélkül, nehézkes kissé a dolog...coinom sincs nagyon (fizetőaszköz, mint L2-ben az adena).

Amúgy kipróbáltam egyszer a Knight Online-t is, de az annyira nem jött be. Nem egy Lineage2...:S

Nem tudm mit írhatnék még... asszem megyek tovább questelni...

A bejegyzés trackback címe:

https://intheuniversity.blog.hu/api/trackback/id/tr652266369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása